4 Ekim 2012 Perşembe

Eğer hata yapmış olan herkesi hayatımdan çıkarmış olsaydım,geriye kimsem kalmazdı.

Bazı insanları çevresi yaratır,bazı insanlar çevresini yaratır.

Birini çok sevdiğinizde , o sizi çok üzse de onun yanında ağlamak istersiniz ,onun kollarında teselli bulmak istersiniz.
 En sevdiğim  mevsime geldik...Yapraklar sararacak , gök gürültülü yağmurlar yağacak.Sonbahar ,hüzündür ;Hüzün ise ,Ben demektir.
Çok fazla uğraşma ; en iyi şeyler ummadığın zamanlarda olur.

Yalnızken Mutsuz olmak,Birisiyle mutsuz olmaktan daha iyi geliyor bana.

Ve zaman usulca fısıldadı: Bana bırak!

Bitmeyen bi ilişkinin sırrını çözdüm; hiç başlamıyorsun

Kadınlar mükemmeldir Gerisi palavradır.

Üşengeç insan kadar sevimlisi yok.tamamen zararsız.

yaprak sıkılmıştı ağaçtan , bahane isdi sonbahar.

Kumandayı dizimi vurarak çalıştıtdğım günden beri,kimse beni şiddetin çözüm olmadığna inandıramadı..

Hayatımızdan bir sayfayı koparıp atamazken,tüm defteri ateşe atabilceğimizi farkettim.

Bazen inanmak en büyük kumardır.

Herkes kendinden Eksik olanı sever

Sevgilin olabilecek birçok insan olabilir ;ama sevdiğin olabilecek insan bir tanedir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder