1 Ekim 2012 Pazartesi

SözLerrr....


  • Ayıp Olduğunu Düşündüğün  bir Şeyi Kendin Yaptığında o Kadar  da Ayıp Durmuyor.

  • Kalp Ruha der ki : Ben severim,Aşık olurum ;hep sen çekersin .Ruh da cevap verir:'Sen yeter ki sev.

  • ''Belki kavga edebiliriz ,küs kalabiliriz ,mutsuz edebiliriz .Ama ne olursa olsun her gece benle uyu.''

  • Gerçek aşk bir hayalet gibidir.Herkes ondan bahseder aöa gören çok azdır.

  • ''Benimle konuştun,benimle gülümsedin .Şimdi bunları Bu kadar çabuk unutabiliyor olmandan nefret ediyorum.''
  • ''Ben yalnız olmayı seviyorum .İlişkiler Ço karmaşık.Ve insanların duyguları inciniyor.bunu kim ne yapsın ki?''

  • Gerçeksen seviyosan eğer,uzaklık gözünü korkutmamalı ,Çünkü asla unutma,yanındayken bile uzaktı bazıları.

  • ''Sana bi şiirler olmuş sevgilim.Yüzün gözün söz içinde .Hangi imla kitabına baksam Ben'den ayrı yazılıyorsun.

  • Yürekli bir kadının başı,yüreksiz bir erkeğin omzuna ağır gelir!

  • ''Bazen hayatımı 'şunu tutar mısın'' diye birine verip kaçasın geliyor''

  • ''Mutlu olmayı yarına bırakmak.karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer.Ve bilirsin, o nehir asla durmaz.''

  • Çok mu hemen ders çalışmaya başla kesin biri arar,mesaj gelir,güzel bi film başlar,uykun gelir ,darbe olur,tsunami çıkar..

  • ''Ben insanın Diğer yüzünü görünce ,ilkini hatırlamam.''

  • ''Bazen birşeyler doğru olmasa hatta bunu yapmak sizi çok kırsa bile ibazı insanlara hoşçakal demek gerekebilir.''

  • Unutmak zaman ister demiştim,yanılmışım .Zaman değiş yürek istiyormuş.o da sende kaldı.

  • Hiçbişey uykusuzluk kadar zor değildir..Sanki tüm gezegen terk edilmiş gibi hisserdin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder